Mittwoch, 31. August 2011

Changes over Years - This is my Story






Hey Gal's

today i want to make a very personal post, i wanted to show you how i changed over the years, and the story behind that. Frist of all i show you a Picture.

2001

what the ... ???!! yes this is me 2001. i was ugly and unpopular, and i had just 1 friend, it was the "scream" man....no just kidding, but i really just didnt had many friends, actually my class was bullying me. it was a hard time for me, cause i always came home crying, and this wasnt all, i couldnt go often to school because of a disease of my back i had since im 6 years old. so there was something more for bulling me even more, but this still wasent all, i had 3 back operations, they doctors had to fix my spine with screws and a splint. yes, now you know it, i have to take them till the end of my life, but that wasent my problem, cause when i came back to school, i was a cyborg, thats what they called me. so they had more reasons for bulling me. some day i realized when i was in vacation that i had to change myself, inside and outside. i bought contact lens, did blond highlights in my hair, and tryed to do make up. after the vacation ended i was going to school again, and look what happend ?! they was friendly ? Oô what the hell ? i mean really, what the hell is up in the people brains ?

i think thats the reason why i hate shallow people and bitches, cause they dont like you because you are a nice person NO they like you if you look good ( even if i didnt look good, i wasent that "creepy" like they would say, like in the picture on the top ^^;; )
but do you understand what i mean ? these people who act like that, are really ugly inside ! They dont like you for the person you are, they dont see if you are a nice person or have a good heart !

i even know such people atm too, when im dressing gyaru on the street they look at me and whisper or even the worst ones come to you and tell you you look like a barbie or lady gaga or even like a bitch ! they dont care if you are a bitch or not, NO you look like a bitch so YOU ARE !

another story is the figure, after i gave birth to my child i gained over 10 kg, and some people thought ohhh nice now i have something to bulling here so i say shes FAT, nice, but somehow its getting old, so i give a fuck about it. cause im not like this shallow people ! i dont look how you look like, your heart tells me if you are beautiful !

sorry if there are any error's, my english isnt perfect ^-^

i think i wrote enough about this topic. always remember that true beauty comes from within.


watch this Video to see how i changed over the years.





and please dont forget my Giveaway ^-^Link

Kommentare:

Camila Sousa hat gesagt…

O.M.G! There's a person that was born to be a gyaru!! You already were pretty now you're gorgeeous! Congrats :)

shinibana hat gesagt…

you have changed a lot! :D
but even before gyaru you were pretty (:

Anna hat gesagt…

Deine Story erinnert mich etwas an mich selbst.
Damals wurde ich auch in der Schule gemobbt. Und nun schreiben mich genau diese Leute an, fragen, ob ich nicht Lust hätte mich mit ihnen zu treffen und wie hübsch ich doch bin...
Das macht es etwas schwer, den Leuten zu vertrauen. Aber man erkennt oft in schwierigen Situationen, wer zu den wahren Freunden gehört.

hat gesagt…

Gosh, you looked so much like me back then!! O___O I used to have that hairstyle, wear glasses and dark clothing.
I'm glad to read what you said, you prove one can be interested in looks and fashion and not be a shallow bitch (i have experience how many people are like that, too u_u so sad). I like you style now, though you were really pretty back then, but normally high school sucks for everyone.
Anyway, congrats for a happy life, awesome beauty and your lovely kid!
xxx

Lyn Tohsaka hat gesagt…

as you've said"sorry if there are any error's, my english isnt perfect ^-^ " :)
I went through the same thing... Not exactly the same, but well.. I've been fat all my life, so people used to bulling me.
I used to care about it... I was anorexic throughout adolescence. Sad history. :(
And, some day I've decided change, as you've done too. :)
You're a REALLY good gyaru and pretty. No matter what the others say... You'll still pretty, if you feel like this.
And... If other peoples judge you or decide your importance in their life just because how you looks like.. Well these are terrible people.
So, keeping shining and being gyaru. Because you're really good in it. :)

Okashi Yummy hat gesagt…

I think we are all pretty, we just need some make up and pretty hair :D. People used to bully me in elementary school ): cause I didn't know how to dress T__T and was awkward looking XD. But Now I know how to do make up, hair and buy pretty clothes so yay <3 <3 But being pretty in the inside it's the most important, since you can't change a bad attitude that easily, plus I think people can feel your energy :/ and when you are nice you look better XD

Jelly ギャル hat gesagt…

Thank you very much all of you, for your nice comments & bland words, i really appriciate that. Im glad that im not the only one who was going through all this but at the same time its sad that many people has to go through this, people are bad, but more they just dont think about what they say, and that they hurt people (reminds me a bit of gal_secrets) everything is so shallow, it shouldnt be like that, but seems like it will never change :(

you shouldnt change yourself for outers, that was said alot, be yourself, but at the same you have to change to be accepted, its an awful world :( but they will always be people that accept, they way we are, and we dont have to change for them. sometime these are very good friends/family but sometimes people we dont even know. thanks again for your comments, you are all pretty inside & outside <3 dont let them never get you down ^-^

Read hat gesagt…

omg your gyaru transformation is amazing!!! I am really interested in becoming gyaru. How did you transform into gyaru. I love the makeup and hair do you have any advice. thank you xoxo p.s. I am a new follower yay

Yuki hat gesagt…

Ew really whay the hell. That story is really shocking and couraging at the same time.

It's kinda sad that the only thing that helps someone get rid of bullying is try to become pretty- Or I guess it's actually self confidence, but you need to feel good about yourself first so...it's pretty much the same.

And I don't get those bitches.. If you don't like someone just mind your own business -.-

Shou hat gesagt…

es ist zwar traurig aber am ende ist es einfach so: du musst dich verändern, die welt ändert sich nicht.
ich bin nicht der meinung, dass man sich assimilieren muss aber mir gings genauso..erst als ich selbst selbstbewusster wurde und mich selbst geändert hab (allerdings zu meinem gefallen und nicht deren), wurden sie freundlicher. aber man sollte sich nie unterordnen oder "arschkriechen" (was du ja auch nicht gemacht hast^^). es macht aber sooo viel aus wenn man sich selbst mag und sich selbst auch hübsch findet, dann haben die mobber keine angriffsfläche mehr..traurig nur, dass es meist erst so lange dauert :(

Nyu Icecream hat gesagt…

Wahre schönheit kommt Ja eigendlich von innen, nur ist das den meisten leuten heutzutage egal.
Ich wurde früher auch immer gemobbt wegen meinem aussehen, ich war immer viel zu dick und hässlich, das ist auch der grund warum ich heute immer noch kein selbsvertrauen habe.
Aber ich habe ne menge abgenommen, wiege jetzt weniger als vor 5 jahren, hab meine haare gefärbt (anfangs wurd ich deswegen auch teilweise gemobbt). Inzwischen ist es es so dass mich die leute aus meiner alten klasse anschreiben und dass sie mir komlimente machen z.B wie hübsch sie mich finden.
Vor kurzem hab ich einer freundin ein bild von mir gezeigt wie ich früher aussah, sie hätte mich nicht wiedererkannt, und ich glaube nicht dass mich iwer der mich nur von früher kennt jetzt noch am aussehen wiedererkennen würde. Ich glaube auch das ich mich weiterhin noch verändern werde,denn Ich hab mich wirklich sehr verändert bis jetzt,und ich habe mir auch manchmal überlegt ob ich einen post oder ein video darüber machen soll,aber ich hab nicht den mut gefunden leuten die bilder von früher zu zeigen uu"

Lila hat gesagt…

Virher warst du ach ein schones madchen.. Aber heute siehst du ganz anders ;) toll!

☆ AnnA ☆ hat gesagt…

I don´t know you in real life but I think your child makes you even pretter, cuz I see that you are proud to be a gyaru-mama. Bulling is hurtful but it made you stronger(I´ve the same past ._.).

xox

Poo hat gesagt…

Hey du .. ich hab mich bei Facebook gelöscht und wieder neu angemeldet, ich hätte dich gerne wieder in meiner Freundeliste, aber kann dir irgendwie keine Einladung schicken D;

ヴィヴィ hat gesagt…

Ich kenne das nur zu gut, wen Leute so sind.
Ich hasse Leute die denken sie könnten einem Böse dinge an den Kopf schmeissen, aber den Grund hinter dem, weswegen man vielleicht fester ist, nicht sehen. Oder das man erst gemocht wird, wenn man so aussieht wie sie das wollen....
Aber ich meine, man sieht ja schon auf deinem ersten Foto, das du schon da eigentlich hübsch warst, nur halt nicht so aufgetakelt :)
Aber es ist genial zu sehen wie du dich verändert hast, es ist eine wahre Inspiration ^____^ Ich hoffe ich kriege das irgendwann auch so hin, ich stecke gerade in einer echt komischen Phase, die so nach nichts aussieht xD

Lg BiBi ♡

Anjell hat gesagt…

this was really inspirational for me...
thanks a lot for this :)

Kei hat gesagt…

Wow to think an amazing gorgeous gyaru like you had the same past as me! I was ugly, wore glasses and blind as bat and people bullied me because of i looked like a loser.
But after college im glad i became interested in japanese culture and gyaru and changed myself, i think the bullies were shocked and speechless haha! :p

Now when i look at the bullys on facebook, they are no better than me!

I'm going tosupport you and hope the best for your future!^_^