Mittwoch, 30. Mai 2012

Gothic Lolita Wig vs. Ebay Wig & Make up

in my last post i asked if some of you can maybe guess what is one of my latest get's !?
and Riina was the first one who guessed it, and commented at first ^-^ is it really that obvious ?? X'D

i ordered a wig from Gothic Lolita Wigs in the color Rhapsody Blonde, i saw it on a very pretty gal, and instantly fall in LOVE (  ゚▽゚)

 isnt the wig lovely ? *__*


  i couldnt resist to buy, even if it was kinda expensiv v__v but i think it was worth it. actually the color doesnt look like on the picture, but i like the color even more. i think she looks pretty natural, but my boyfriend said u can guess its a wig, cause noone in this world got that voluminous thick hair X'D i think you can guess that it is a wig because of the top, but i think every wig got that. 
i bought another wig too, but i talk about later in this entry (^∇^) acutally i just bought a wig cause i have extremly problems with my hair right now. seems like i bleached them to often, and now they are breaking like hell >__< even if i already cut the 2 times in the last 2 month wtf? so i decided to let my roots grow a bit, and then color again, cause i think my real hair is since already 2 years now the same lenght and didnt grow anymore cause the break to much (´_`。) if you have any tips for bleached hair, feel free to help me .___."



atm i dont have better pictures but the point is to see the color in 2 different light (^∇^) u can also see some more pictures with this wig in this Post <-click (^∇^)




the another wig i bought was discriped as a Tsubasa Masuwaka like Wig, i bought it on Ebay, and it looked like that.


 and this is what it looks like on me ...



i guess you cant really count on pictures ε=( ̄。 ̄;) the other thing is ... what the hell ? do i have such a small head, or why the fuck got the models on the pictures a straight pony, and if i try to make it straight i look like a idiot with hairs in my eyes X'D lol lol
i dont really like these pictures, i think this make up style didnt suit me, but oh well i was to lazy to make new ones, gomen ┐( ̄ヘ ̄)┌ 
the wig is not such a good quality as the first one, but i guess thats okay for the price. i was very unsatisfied because the color & the cut was differend then on the pictures, but if you like to buy this wig too you can do it here -> Tsubasa Masuwaka Wig



another thing i wanted to show you is yesterdays make up ^-^ 


it doesnt really look like Gal make up, but i think it turned out well, also i used a bronzer i got a long time but never used it, i think a bit more orange blush suits me better then pink ( ̄~ ̄;)

 
 
 

i forgot to make an outfit post, but you can see a bit of my beloved D.i.a Top, i really like it cause its kinda Babydoll like (^∇^) but a bit to small on the Top ( ̄▽ ̄) 
you can also see a bit of one of my new get's - my new Ma*rs Bag (  ゚▽゚) im in love with it ♥

btw "Japan Day" is in some Days, are some of you there ? if yes, im going to be there from the 01.06. - 03.06. with my Boyfriend, i would be happy to meet some of you <3

thats it for today, but i want to show you 2 songs i like atm, there are perfect for summer  ♥ ♥ ♥

much LOVE x x x


 




 
 

Kommentare:

Misa-chan hat gesagt…

also ich finde das erste make up wirklich süß *-* steht dir sehr gut.

die zweite perücke ist wundertoll :0
würdest du sie weiterempfehlen?

and I just love your eye make up *-*
thanks for being such an inspiration♥

Laura-May hat gesagt…

I want your second wig *-*

Sugarskullsheart. hat gesagt…

ich mag die 'tsubasa' wig, die ist so schön *3* ~ würde gerne die bestellen, brauche jah sowas für gyaru, da ich im mom schulterlange, dünnes haare habe xD
und bei der pony, wenn dich das stört im augen und schneid es ein bisschen ab xD ~

Yoyo hat gesagt…

Ahhh the wigs looks so nice! I really want to buy some wigs like that >o<!

Jelly ギャル hat gesagt…

@Misa oh dankeschön, du bist lieb <3 wenn sowas von so einer schönheit wie dir kommt, bedeutet mir das noch viel mehr *__* die wig ist "okay" aber ich hab grad den post geupdatet und noch was zur wig geschrieben mit Link ^-^

@Laura-May i just updated the post with link ^-^

@Sugarskullsheart ja geht, ich kann mich noch nit so anfreunden X'D ich hab grad den post geupdated, da findeste jetzt auch den link falls du sie haben möchtest ^-^ ich schneid mir zwar oft das pony selber, aber bei der wig trau ich mich nicht so recht .___.

みえーちゃん hat gesagt…

OMG du bist einfach so süüüß <3
Ich liebe dein make up so sehr und es steht dir einfach so super ;_;<3

darf ich dich frafen was für wimpern du in deinem letzten blog entry benutz hast :)?
die sehen toll aus ;o;

Hoffe du postest bald wieder ><

Jelly ギャル hat gesagt…

@yoyo thank you very much <3 i updated the blogpost so you can see the link from the secound tsubasa wig too if you like to buy ^-^

Jelly ギャル hat gesagt…

@みえーちゃん Vielen Lieben Dank <3 du bist aber auch total hübsch, bin grad deinem Blog gefolgt ^-^ <3

die Oberen sind die Diamond Lash Glamorous Eye glaub ich, können aber auch die Jewerich 02 sein, bin mir nicht sicher weil ich die alle in so nem case hab X'D und die unteren sind von ebay ->
http://www.ebay.de/itm/5-Pair-Lower-Under-Bottom-Soft-Glamorous-False-Eyelashes-Fake-Eye-Lashes-A51-/150795877057?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item231c227ac1

Suzu Blog hat gesagt…

woooow ;'O; du bist so wunderschön !!! ;_; ich beneide dich :( du siehst wirklich toll aus !!! *___* <3

みえーちゃん hat gesagt…

Danke vielmals für die antwort!!!!! und fürs folgen <3
bin ja auch im fb mit dir befreundet, da seh ich ja immer, wenn du einen neuen eintrag schreibst :)

aber ich muss echt nochmal sagen, du bist so hübsch ;_; ich hoffe ich bekomm mein make up auch iwann mal so hin wie duuuuu >_<

Jelly ギャル hat gesagt…

@Suzu Dankeschön das ist lieb von dir <3 ^-^
@みえーちゃん gerne ^-^ ich weiss, habe letztens en beitrag von dir kommentiert wegen paket X'D können gerne öfters mal schreiben, wenn du magst ^-^
danke vielmals <3 vieleicht mach ich mal ein makeup tutorial, wenn ich das mit der cam kapiere XD ist nicht so schwer, der wichtigste punkt ist eigentlich immer nur die oberen wimpern weiter runter zu kleben. kann man so schlecht erklären >.<

Sana hat gesagt…

The wigs are really cute!!
I wish I could find some cute wig here but it's so rare T^T

Julia Yum hat gesagt…

Dein Make up ist so toll und du siehst total süß aus mit den Wigs! *_* <3

Nariko hat gesagt…

Wenn du arg kaputte Haare hast, versuchs doch mal mit dem Monoi Öl von Iyves Rocher, kostet um die 5€. Hab auch ziemlich kaputte blondierte Haare,aber wenn ich das vorm Föhnen,Glätten und sonst was in meine Haare mache werden sie richtig geschmeidig und man merkt nicht dass die eigentlich total im Arsch sind :D :D und vorm schlafengehen solltest du unbedingt deine haare zusammenbinden,aber nicht mit so nem haargummi wo ein metallteil dran ist..schnapp dir einfach nen alten nylonstrumpf und schnibbel dir haargummis draus,die schonen die haare :3 btw, du siehst echt verdammt hübsch aus >.< ♥

Alvina hat gesagt…

Regarding your toil ends, I think you should use gloss drops .. it helps great against split ends, and of course lot of hair mask :)

Yumi hat gesagt…

You are so CUTE! :O

yumixland.blogspot.fr/

Sazh hat gesagt…

die perücke sieht echt geil aus °_°